EMELIES

en glad emelie

Publicerad 2013-08-29 10:37:07 i MIN VARDAG, jag - me - ego, självporträtt,

bild från någon vecka sen (samtidigt som jag tog den HÄR)
 
Sitter just nu på Samhällskunskapslektion och antecknar lite. Hittills har det inte varit så värst drygt att gå till skolan. Tycker nästan de är kul. Tycker även att våra lektioner är rätt chill, hittills.Vi sitter bara och antecknar de läraren skriver på tavlan. Lärarna verkar bra osv. Klart de kommer bli mer men det är väl bara att bita ihop. Är nöjd över att jag valde Tingsholm ist för Borås. Allt blir så mycket lättare när de ligger ganska nära.

Kommentarer

Postat av: Peter

Publicerad 2013-08-29 19:33:57

Är det lättare? Är det inte bara att det tar mindre tid att åka?

Svar: behöver inte ens åka om jag inte vill kan bara gå :)
Emelie Bohman

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-02 13:52:40

Sååå fin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela