EMELIES

den 24

Publicerad 2013-12-24 00:49:27 i MIN VARDAG,

Klockan är över tolvslaget och här sitter jag. Kan inte sova, mår illa av för mycket julmat så kunde lika gärna slänga in ett inlägg. Ja du, vad har hänt sens sist? har ju jullov, pluggade innan det, har haft lite träffar med vänner och familj. Önskar verkligen azad var här men han valde att vakna upp hemma vilket är förståligt! men tomt i sängen. Det är riktigt dystert att höra regnet droppa på min lilla balkong utanför och det känns inte som att det kommer bli någon 100% julafton i år direkt tyvärr.. men ska inte klaga!! Jag hoppas ni alla får en RIKTIGT BRA JULAFTON så kommer det upp lite tidsinställda och förhoppningsvis vanliga inlägg i veckan. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela