EMELIES

bekännelser/saker ni inte visste om mig

Publicerad 2013-05-30 12:18:00 i MIN VARDAG, bekännelser,

Jag HATAR att laga mat och baka, så drygt och tråkigt
 
Mitt rum är aldrig helt städat mer än ett dygn (om jag är hemma så klart då)
 
Jag har 6 kusiner och alla är yngre än mig, från 2-10 tror jag 
 
Min kusin som går i 4an är längre än mig (jag går i 9an...)
 
Jag gillar och uppskattar super mycket om någon tex hjälper mig städa, men vissa saker vill jag helt enkelt bara fixa själv så det blir som det ska vara (bädda tex.)
 
Jag har solat solarium 1 gång i mitt liv och det var för ca 2 veckor sedan (blev skit förvånad när man såg en rand efter 10 minuter haha)
 
Jag är jätte nervös över gymnasiet men bara över små saker typ åka buss, gå vilse osv.. sen är jag lite orolig över att inte klara de heller
 
Jag fixar mig i en viss ordning på morgonen och den har varit samma sens typ 3-4, (gå upp, fixa mig, frukost, borsta tänderna, gå till skolan)
 
Jag drar alltid ur mobilen ur vägguttaget precis innan jag går till skolan
 
Mitt objektiv (det bra) gjorde jag sönder för några veckor sedan och har fortfarande inte lämnat in de på lagning vilket jag ångrar oerhört mycket nu för jag skulle verkligen vilja ha det nu. 
 
Jag trodde aldrig jag skulle komma på så här många bekännelser/saker ni inte visste om mig när jag började skriva
 
Jag älskar hemlisar (har jag säkert sagt innan) men innan hade jag en app med hemlisar dock försvann allt en gång när jag var lite klantig, men tro mig, dem var smarriga.
 
Snart kommer min farmor och gör mat till mig för jag ligger hemma och är halv sjuk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela