EMELIES

my dream house pt 1

Publicerad 2014-02-20 07:28:00 i inspiration,

Sutit och kollat en stund nu och satt ihop massa collage på lite hur jag vill att mitt framtida hus ska se ut. För det första så ska det vara stort. Enormt hehe. Med en fin pool utanför och mycket lampor som lyser upp i små och stora träd runt omkring. Vitt eller i mörkträfärg eller blanda det kanske? 
Jag vill ha ett mörkt tv/vardagsrum, med en brasa och inte för stort, utan litet och mysigt. En fin soffa med massa mjuka mysiga kuddar, och smålampor med svaga ljus, och en stor Tv haha lite som en hemmabio. 
Jag tror jag vill ha ett lite mörkare sovrum som på första bilden. Vita sovrum är jätte fina men jag tycker det känns lite stelt. Skulle dock inte tacka nej till de stora fönstrerna på de andra bilderna. Förhoppningsvis med en jättefin utsikt. och en brasa där med. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-20 21:22:43

Vart har du hittat alla bilder?:) kram

Svar: We heart it och Google! Kram
Emelie Bohman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela