EMELIES

pepparkaksbak

Publicerad 2013-12-03 20:53:09 i MIN VARDAG,

bilder från pepparkaksbaket i söndags

I söndags hade vi de årliga pepparkaksbaket och jag har nog aldrig varit så nöjd med min insatts haha, tröttnade inte ens utan gjorde klart hela degen (åt la typ 1/4 med). Brukar va så dålig på att baka blir alltid jätte dåligt.. typ som för 2 år sen då jag sitter och klipper ut mallar i kartong, räknar mått osv till ett eget pepparkakshus. Så påvägen från farmor (ca en halvtimma senare efter att allt va klart) tappar jag hela burken i backen och huset jag jobbat med i si så där 2 timmar var kaputt. Så nej, de är väl ingen favortsyssla dehär med att baka..

Kommentarer

Postat av: sophie coper

Publicerad 2013-12-04 08:31:26

Hejsan!
Jag har just nu en julkalender i min blogg och i dagens lucka kan du vinna en dvd skiva från moderskeppet! Det går snabbt och enkelt att delta, endast några sekunder!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela