EMELIES

Bekännelser

Publicerad 2013-11-16 11:27:00 i bekännelser,

Gillar inte basta

Vill egentligen inte gå ekonomi, för vill bli en heeeelt annan sak men då hade jag behövt gå natur.. Och de vågar jag inte

Åka buss på morgonen är super gött, åka på eftermiddagen suger

Vi har faktiskt ett väldigt bra schema i skolan och går bara till 16:00 en dag

Hittar jag en låt jag gillar lyssnar jag på den tills den är jätte uttjatad

Jag gillar inte nogat

Jag älskar efterrätt

Jag vill veeeeeerkligen ha en nakenkatt

Tycker tjejer som lägger ut vad de har för bh storlek är så sjukt dumt! varför? Vad får man ut av att lägga upp de?

Tallrikssystemet på tingsholm suger

Saknar min gamla klass, men de är jätte kul att man lärt känna nya vilket jag är jätte tacksam för

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2013-11-20 08:28:34

vad vill du bli?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela