EMELIES

Gårdagen

Publicerad 2014-02-13 09:41:52 i MIN VARDAG,


Det blev en standard igår, Jensen och bio hehe. Men så jävla gott eller (tryckte i mig mat på Jensen till lunch och kvälle) fick jättefina rosor och två asfina presenter men dom kommer det bilder på en annan dag :) ska försöka ta bilder på det jag köpte igår med så det kommer! Sitter i bilen på väg till Dalarna just nu. Vi har några vänner där uppe som vi ska hälsa på och vara där uppe tills söndag. Känns jättejobbigt att när vi kommer hem så är lovet slut men men. Gårdagen var supermysig iaf, kollade på '12 years a slave' den var superhemsk men bra!! Hade den inte slutat okej så hade jag inte kunnat sova haha. Det har blivit en hel del mobilbilder det senaste, är det bra eller dåligt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela