EMELIES

bekännelser del 1

Publicerad 2014-01-13 20:07:00 i bekännelser,

Tycker höga primeboots är fula och tycker även samma med Jonny bulls och sånna modeller i skor som går upp till knäna ..... Finns inget fulare

Ska vara nyttig nu och får en superfin belöning av min älski så kom med goda nyttighetssnaks!!

Räknar alltid ut hur många timmar jag kommer sova innan jag somnar. Vet inte varför men får panik om jag inte somnar i tid

Våra måndagar på det nya schemat SUGER

Fryser, jämt.

Är rätt bossig hehe

Tycker icke det är snyggt med ljusblå jeans! Inte alls

Trivs ej i vita kläder men tycker det är väldigt fint på andra! Så vill trivas i det
Inte ofta jag är nöjd

kommer en del 2 imorgon!! den är skriven av matilda om mig hoppas ni gillar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela