EMELIES

bloggar jag läser

Publicerad 2014-02-14 10:32:00 i tips,

Andrea Hedenstedt, superfin tjej med en massa fina outfits. Tränar mycket men har också många bra tips som jag tycker om. Hennes podd är inte dum den heller! 
Janni Delér, en tjej med massa fina bilder, mycket outfitsbilder, mattips och träningstips. Hon reser även väldigt mycket vilket också är kul att se. 
Lina Flodin, superfina bilder, bra fototips, redigeringstips osv! jätte bra blogg för fotointresserade
Elin Kero "Nevnarien", även hon tar extremt fina bilder och har väldigt många bra fototips osv. också bra blogg för fotointresserande! 
Zara Larsson, det är roligt att få läsa om hur det går för henne och vad hon gör, om hon är i usa eller hemma osv. jättekul verkligen att fått följa från "start" och se hur hon utvecklas osv. lite dålig på att blogga med det är en blogg jag iaf alltid läser texterna inte bara kollar bilderna.
 
Oj jag läser så många bloggar, men här är några favoriter utav de "kända bloggarna". Tycker annars att det är roligare att läsa mina vänners bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela