EMELIES

my dream house pt 2

Publicerad 2014-02-26 10:33:00 i inspiration,

Köket vill jag ha vitt. Vitt,vitt oså lite mer vitt. Det ser så fräscht ut. Tror jag vill ha lite mer åt det morderna hållet än som bilden längst ned till höger med lite "gammaldags" luckor ahja ni fattar kanske. Stort kök med, så det inte blir trångt. Och garanterat en köks ö där jag kan sitta och chilla medans Azad lagar mat haha. 
SÅ KLAAART att jag vill ha en stor walk in closet??! Vem vill inte haha. Den ska vara ljus, silvrig. Ojojoj vad mycket kläder jag ska ha där. En fotölj med, som jag kan sitta i och bara kolla. 
Jag vill ha ett stor badrum, i stilen ovan. Och badkaret ned till vänster vore as najs. Tänk hoppa i där på vintermorgarna och spana ut i ett snölandskap. Men dör vad underbart. 
Något jag mer vill ha är en asnajs trappa. De på bilderna var väl inte jätte speciella men hittade ingen bra. Men en låååång fin trappa ska jag ha. Och en matsal med högt i tak och en kristallkrona. 
japp det var de!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela