EMELIES

bekännelser del 2

Publicerad 2014-01-14 09:12:00 i bekännelser,

Bekännelser matilda skrev om mig (mina svar till hennes kommentarer i paranteserna)

Du får oftast som du vill för annars blir du sur

Inte ofta man ser dig utan mobil (i skolan!! hemma lägger jag den lite överallt och hitta den inte sen, la den i bh-lådan i somras och letade som en idiot i 2h)

Det är lätt att prata med dig om allt möjligt

Du är ärlig om man frågar om ex. En tröja är fin eller inte

Du bakar goda kakor (bakat det typ en gång men tur att hon gillade dom haha)

Du kan fejk gråta (gör det jämt, hahaha)

Du kan ljuga så jävla bra när du driver med någon/ Linn (älskar dig med <3)

Du håller hemlisar bra och man får reda på saker ibland som du aldrig berättat förut för att du skäms så (haha bara mina närmaste som får veta de väääärsta sakerna..har nog chockat med en och annan hemlighet ngn gång..)

Nyfiken, du tar alltid reda på ex julklappar osv i förväg och berättar om det (haha opps!! gjorde inte det i år dock, framsteg)

När du målar naglarna målar du dom massa gånger innan du är nöjd (asså målar typ 3 olika färger innan jag bestämt mig) 

Bra på att fota (thxxx!! går inte få det dåligt med dig som modell ;)

Du får för dig att du inte gillar saker som du inte ens har smakat på samma med saker som du inte provat förut (haha sååå feg på prova nya saker)

När man ska äta ska det alltid vara fint dukat och stå i rätt ordning (bara när det är finmiddag!!, gillar när saker ligger rakt och snyggt. )

Blir lätt besviken och irriterad (sååå sant u know me bro)

Jag har aldrig sett dig i sid bena (det ska du vara glad över, för det är FULT)

Din dubbelhaka är fin (thxxx<33)

Du sjunger bra men det kan du inte erkänna själv (haha nej lol) 

 

hoppas ni uppskattade alla dessa bekännelser!! sryy för dålig uppdatering är trött på livet </3. skoja har bara dålig fantasi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela